Kijk naar elkaar om!

Door Frances Oreel op 21 maart 2020

De afgelopen dagen is het leven door de gevolgen van het coronavirus in Vlissingen net als in heel het land en ook daarbuiten tot stilstand gekomen. De maatregelen van het RIVM moeten ervoor zorgen dat het virus zich niet verder verspreid.

De PvdA Vlissingen heeft alle begrip voor deze ingrijpende aanpak. We wensen onze inwoners in cruciale beroepen als de zorg, veiligheidsdiensten, onderwijs, transport, media, schoonmakers, cruciale overheidstaken, maar ook de politieke besluitvormers bij onder andere de gemeente veel wijsheid en kracht toe om ons door deze moeilijke tijd heen te helpen.

We doen ook een beroep op onze inwoners om naar elkaar om te kijken. Laten we op elkaar blijven letten en elkaar helpen waar we zien dat iemand zelf niet in staat is om bijvoorbeeld boodschappen te doen. Samen staan we sterk!

De Partij van de Arbeid zal de komende tijd ook zelf alle activiteiten opschorten. Op die manier geven we gehoor aan de oproep van het RIVM en voorkomen we onnodige twijfel over het al dan niet doorgaan van activiteiten.

Ons Ombudsteam blijft waar dat kan en nodig is actief en is bereikbaar via telefoonnummer 06 – 27 46 67 94.

Fractie en bestuur PvdA Vlissingen