22 januari 2014

Wijkbezoeken

Het hele jaar door trekt de PvdA Vlissingen de wijken in om van de inwoners daar te horen wat er leeft in hun buurt. Deze wijkbezoeken zijn voor de raadsleden een belangrijke manier van informatie inwinnen.

Zaterdag 25 januari bezoekt de PvdA de wijk Bossenburgh en op vrijdag 31 januari wordt samen met partijvoorzitter Hans Spekman gecanvast in Paauwenburg. Om 11:00 uur is er op 31 januari ook nog een appeltaartactie in Open Hof. Het Vlissingse raadslid Sjef van Wijnen krijgt een taart van Hans Spekman omdat hij zoveel mensen lid heeft gemaakt van de PvdA.

Op de volgende dagen wordt gecanvast in andere wijken in de gemeente Vlissingen: 22 februari, 1 maart, 8 maart en 15 maart.

De PvdA Vlissingen hoopt u thuis te treffen. Mochten we elkaar mislopen en u wilt uw mening over uw wijk of andere zaken toch met ons delen, dan kunt u contact met onze raadsleden, kandidaten of bestuursleden opnemen. De PvdA hoort graag van u!