15 maart 2014

Sterkste schouders dragen de zwaarste last

Niemand zou toch accepteren als we een oude man met rollator een zware rugzak om zouden hangen? Zo denkt de Partij van de Arbeid er over: de sterkste schouders moeten de zwaarste last dragen. Maar let wel, dat is niet iedereen met ons eens. Hoe vreemd u dat misschien ook in de oren klinkt. Sommigen denken dat het je eigen schuld is als je niet zo sterk in je schoenen staat. Dat is liefdeloos en onrechtvaardig. Daarom zal de Partij van de Arbeid tot in lengte van jaren op blijven komen voor de zwakkeren in de samenleving. Ook zij hebben immers recht op gelijke kansen, precies als iedereen.

Lijsttrekker Barend de Lange: “We moeten er samen voor zorgen dat de bezuinigingen niet de zwakste inwoners van Vlissingen raken. Meer werk en banen zijn daarom van groot belang voor de toekomst van Vlissingen en haar inwoners. We moeten van Vlissingen een aantrekkelijkere gemeente maken voor bedrijven. Daar wil ik graag een bijdrage aan leveren.”

Dag 4

Waar ben je naar op zoek?