Neemt Vlissingen de inwoners serieus?

Door Frances Oreel op 3 december 2018

Vanwege de financiële situatie van de gemeente Vlissingen komt er niet veel terecht van het coalitie-akkoord, met als titel ‘Samen zijn we Vlissingen’. Samen wil zeggen dat er wederkerig wordt geïnvesteerd in samenwerken.

Het was behoorlijk schrikken toen de Vlissingse wethouder Zorg recent uitsprak dat er op Walcheren niet samengewerkt kan worden binnen Porthos doordat andere gemeenten het laten afweten. En vervolgens stelt de
wethouder, nú willen wij niet meer!

Wat zijn eigenlijk de consequenties voor de mensen die afhankelijk zijn van goede zorg? Wat zijn de financiële gevolgen?

Samen kunnen we veel meer, maar het lijkt erop dat we steeds minder samen kunnen en willen doen! Is er op deze manier wel sprake van burgerparticipatie?

De stad is tenslotte van ons allemaal. Wij willen graag samen de toekomst tegemoet gaan, andere en betere keuzes maken, voor hetzelfde geld.

Vragen? Neem contact met mij op.

Gerbrandystraat 55 4384 NC Vlissingen Mijn naam is Frances Oreel. Tot mijn 18e  jaar heb ik op Souburg gewoond en daarna in Vlissingen. Ik ben gehuwd en heb een zoon. Ik heb een eigen bedrijfje in begeleiding, coaching en advies op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en ben bezig om dit uit te breiden met